Jet Fit

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bij JetFit Leefstijlcoaching doen we er alles aan om je de best mogelijke zorg en service te
bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval
horen we dit graag van je, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

 

Bespreek je klacht eerst met ons.

 

We raden je aan om je klacht eerst met je behandelaar te bespreken. Vaak kunnen we in een
persoonlijk gesprek al veel verduidelijken en tot een oplossing komen.

Kom je er niet uit? Als we er samen niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen via onze onafhankelijke
klachten- en geschillenregeling. JetFit Leefstijlcoaching is aangesloten bij Zorg voor ZZP.

Klik op het logo hieronder voor meer informatie over de procedure en om je klacht in te
dienen via de officiële route. Onze klachtenregeling zorgt ervoor dat klachten zorgvuldig en
professioneel worden afgehandeld. Hier zijn voor jou als cliënt geen kosten aan verbonden.
Mocht de klacht uitgroeien tot een geschil, dan wordt dit behandeld door een erkende
geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend. Heb je vragen? Neem gerust contact
met ons op.

 

Heb je een klacht over een zorgaanbieder die bij Zorg voor Zzp is aangesloten, dan kun je

hem indienen door een mail te sturen naar info@zorgvoorzzp.nl Een van onze

klachtenfunctionarissen nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en gaan er alles aan

doen een passende oplossing te vinden.